Waarom
moeilijk doen
Als
het samen kan
Stap 1
Dit doen we telefonisch of per video call. Jij legt me haarfijn uit waar je tegenaan loopt of wat je behoefte is. Naar aanleiding hiervan maak ik een voorstel. Wanneer dit je aanspreekt dan maken we een volgende afspraak.
Stap 2
Jij weet nu wat ik voor je kan betekenen. Op basis daarvan praten we live verder en zo ontstaat een helder plan. Op basis hiervan kun jij aangeven hoeveel uur per week je een beroep op mij wilt kunnen doen. Na dit gesprek ontvang je van mij binnen 48 uur een offerte op maat.
Stap 3
Na een akkoord op de offerte mail ik jou de samenwerkingsovereenkomst. Tevens stuur ik je een email waarin ik alle afspraken nog een keer duidelijk op een rij zet. Zodra het papierwerk rond is ga ik direct voor je aan de slag.
Goed om te weten.
Jouw doelen staan centraal
Tijdens de samenwerking hebben we regelmatig contact over de voortgang. Om zo efficiƫnt mogelijk te werken, focussen we tijdens die gesprekken voortdurend op de belangrijkste zaken en komen we meteen tot de kern. Na dit gesprek kan ik meteen weer verder met het behalen van jouw doelen.
De essentie van efficientie
Tijdens de eerste fase ben ik voornamelijk bezig met de zaken die volgens jou prioriteit hebben. Maar daarnaast kijken we ook of de huidige processen en systemen sneller en efficiƫnter kunnen en implementeren we, indien nodig, nieuwe tools die jouw leven een stuk makkelijker maken.
Warm contact
Goed contact is essentieel om alles uit onze samenwerking te halen. Met name tijdens de eerste fase hebben we veel contact en dat kost de nodige tijd en energie. Op termijn werpt dit zijn vruchten af. Zo werken we samen aan een waardevolle en duurzame samenwerking die bijdraagt aan de groei van jouw bedrijf.